Одеський Національний Морський Університет

Історія розвитку правового регулювання відносин у сфері надання медичних послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стратонов, В.М.
dc.contributor.author Беніцька, А.А.
dc.date.accessioned 2023-03-20T11:00:49Z
dc.date.available 2023-03-20T11:00:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стратонов В.М., Беніцька А.А. Історія розвитку правового регулювання відносин у сфері надання медичних послуг. Юридичний науковий електронний журнал. № 9. 2022. С. 594-599. DOI https://doi.org/10.32782/2524-0374/2022-9/145 http://lsej.org.ua/index.php/arkhiv-nomeriv/2-uncategorised/154-9-2022 uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1102
dc.description.abstract Механізм правового регулювання захисту прав споживачів в цілому, та прав споживачів у сфері надання медичних послуг зокрема, пройшов певні історичні етапи становлення та розвитку. Проведене дослідження показує, що особливе місце в системі організації захисту прав споживачів на міжнародному рівні займає створена у 1960 році Міжнародна організація споживачів – Consumers International, яка є світовою федерацією груп споживачів. Саме завдяки діяльності міжнародних та національних організацій, які мають за загальну мету «захист прав споживачів» шляхом консолідації зусиль груп споживачів і відповідних організацій та захист їхніх прав і інтересів перед відповідними державними та міжнародними органами і організаціями, створюється правова база в окремих країнах, у тому числі і в Україні. Згідно з аналізом виникнення внормованого поняття надання послуг, в тому числі медичних, зазначається, що цей історичний період відноситься до кінця 19 – початку 20 століття. Правове регулювання процесу надання послуг починалось у сферах перевезення, туризму, торгівлі, аж ніяк не в медицині. Проте з часом в таких правовідносинах виникали проблеми, пов’язані переважно з порушенням прав споживачів, заподіянням шкоди їхньому здоров’ю. Зазвичай такі спори вирішувались в судах, але це затягувало час та призводило до незапланованих витрат. Тому створювались організації захисту прав споживачів, наприклад «Дослідницька група з охорони здоров'я», з метою вирішення юридичних та економічних питань, орієнтованих на підвищення якості товарів та послуг. Автори, проводячи дослідження, вказують на особливості їхнього утворення, функціонування, діяльності відповідно до мети та їх призначення. У роботі досліджуються етапи формування правових норм як українського так і міжнародного законодавства, які регулюють права споживачів у сфері надання медичних послуг, що дозволяє зробити висновки та виявити низку недоліків та прогалин з метою усунення колізій та вирішення проблем uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Юридичний науковий електронний журнал uk_UA
dc.subject медична послуга, пацієнт, статус споживача, реалізація прав, Covid-19 uk_UA
dc.title Історія розвитку правового регулювання відносин у сфері надання медичних послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис