dc.description.abstract |
Першою принциповою особливістю продукції, яку випускають
виші (кваліфікованих фахівців), від звичайної продукції є те, що виробник звичайної
продукції сам розпоряджається нею – яку частину виготовленої продукції
продавати та за якою ціною. Держава ж, яка готує кваліфіковані кадри, своєю
продукцію не розпоряджається – фахівці самі вирішують, чи працювати за
набутою спеціальністю, в залежності від величини зарплати, податкової ставки
тощо (продукція має власну думку).
Другою принциповою особливістю продукції, яку випускають виші
(кваліфікованих фахівців), від звичайної продукції є те, що звичайна продукція
реалізується на ринку лише одноразово (для продукції довготермінового
споживання можливі ще її перепродажі, але вже на іншому – вторинному –
ринку). На ринку ж праці моряків фахівці пропонують себе регулярно, пропозицію
утворюють не лише щойно випущені фахівці, але й випускники минулих років
(продукція накопичується в часі), тож необхідна побудова динамічної моделі.
З урахуванням цих особливостей побудовані та проаналізовані динамічні
двох- та трьох- факторні моделі оптимізації інвестицій у підготовку моряків з
урахуванням їх подальшої поведінки на ринку праці, знайдені оптимальні значення
відповідних показників – плати за навчання, кількості студентів, освітніх
інвестицій, заробітної плати моряків |
uk_UA |