Abstract:
Метою цієї статті є дослідження проблеми маршрутизації транспортних засобів (VRP) в рамках сучасного управління ланцюгами поставок і логістики та
нових вимог клієнтів. Фактом є те, що чим складніша проблема, тим вищий рівень складності та обчислювальної напруги необхідні для розв’язання задачі маршрутизації в експоненціальному ступені. Зважаючи на це, сучасний бізнес повинні відповідати новим ринковим тенденціям,
оскільки вони формуються сучасним життям, включаючи нові технології у свою бізнес модель, що матиме вирішальний вплив на розвиток операційних моделей динамічної марш рутизації.
В епоху технологій використання ІТ-інструментів є неминучою практикою для вирі шення транспортних проблем та ланцюжків поставок загалом, сприяючи співпраці між
усіма зацікавленими сторонами. Це допомагає планувати та зазпечувати доставку з обмі ном інформацією в режимі реального часу, що підвищує загальну ефективність доставки
останньої милі.
Таким чином, після вивчення альтернативних моделей задач маршрутизації транс портних засобів, категорій алгоритмів оптимізації та глибшого розгляду роботи систем
управління автопарком, кінцевою метою цієї статті є пропозиція функціональної моделі
динамічної маршрутизації для транспортних засобів, як невід’ємного елемента більш
широкого цифрового механізму технологічно розвинених інформаційних систем.