Одеський Національний Морський Університет
Перегляд за ключовими словами
Увійти
українська
English
Домашня сторінка
→
Навчально-науковий інститут морського бізнесу
→
Кафедра "Менеджмент і маркетинг"
→
Навчальні видання кафедри "Менеджмент і маркетинг"
→
Перегляд за ключовими словами
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Перегляд за ключовими словами
Результатів на сторінці:
5
10
20
40
60
80
100
Зараз показуються 1-10 з 34
Наступна сторінка
Менеджмент, планування, організація, мотивація, контроль, цілі, місія, зовнішнє середовище, оргстуктури, теорії мотвації, лідерство, керівництво, управлінські рішення, методи менеджменту (4)
Менеджмент, управління організаціями, методи менеджменту, принципи та моделі менеджменту, система оцінки, управління вартістю, концепції менеджменту, бізнес-моделі, управлінські зміни, напрями наукових досліджень. (3)
паблік рилейшнз, зв’язки з громадкістю, піар, маркетингові комунікації, прес-реліз, прес-конференція, інформаційний привід, піар-кампанія, письмові матеріали для ЗМІ, оцінка ефективності піар-заходів. (2)
Development potential; Enterprises of port activity; Financial potential; Maritime enterprises; Sea ports (1)
державне, регіональне управління (1)
етика бізнесу, ділові комунікації (1)
конфлікти, види, функції, джерела, управління, методи (1)
логістика, логістичний менеджмент, ланцюги поставок, оптимізація (1)
логістичний менеджмент, ланцюг поставок, оптимізація (1)
Маркетинг, ринок, , частка та ємність ринку, конкурент, конкурентоспроможність, контактні аудиторії, аналіз ринку, маркетингова стратегія, морський транспорт, морський порт, судноплавна компанія, стратегічний план маркетингу. (1)
Зараз показуються 1-10 з 34
Наступна сторінка
Пошук
Пошук
По цьому зібранню
Перегляд
Усі матеріали
Фонди та зібрання
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Зібрання
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Мій обліковий запис
Увійти
Зареєструватися