Abstract:
У статті обґрунтовується доцільність додаткових витрат виробничих підприємств на рекламу і досліджується вплив маркетингової активності конкурентів на можливість знаходження рівноважних рішень дуополії. Уважається, що ціни на продукцію є деякими зростаючими функціями від розміру витрат на рекламу. Явний вид цієї залежності може бути визначений у результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Знайдено рівноважні рішення дуополії виробничих підприємств за Курно і Стекельбергом, а також оптимальні значення відповідних обсягів рекламних витрат, які максимізують прибутки підприємств. Запропонований підхід може бути використаний для аналізу дуополії ланцюгів поставок різних конфігурацій, а також для вивчення динамічних моделей, у яких виробничий процес розглядається на заданому горизонті планування.