dc.contributor.author |
Куруджи, Ю.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-26T08:10:00Z |
|
dc.date.available |
2023-04-26T08:10:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Куруджи Ю.В. Оптимізація дуополії виробничих підприємств з урахуванням маркетингових витрат. Приазовський економічний вісник. 2022. №1(30). С. 138-142. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1254 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовується доцільність додаткових витрат виробничих підприємств на рекламу і досліджується вплив маркетингової активності конкурентів на можливість знаходження рівноважних рішень дуополії. Вважається, що ціни на продукцію є деякими зростаючими функціями від розміру витрат на рекламу. Явний вид цієї залежності може бути визначений в результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Знайдено рівноважні рішення дуополії виробничих підприємств за Курно і Стекельбергом, а також оптимальні значення відповідних обсягів рекламних витрат, які максимізують прибутки підприємств. Запропонований підхід може бути використаний для аналізу дуополії ланцюгів поставок різних конфігурацій, а також для вивчення динамічних моделей, в яких виробничий процес розглядається на заданому горизонті планування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Приазовський економічний вісник. |
uk_UA |
dc.subject |
оптимізація планів виробництва, виробниче підприємство, дуополія, маркетингова активність підприємства, рівновага за Курно і Стекельбергом |
uk_UA |
dc.title |
Оптимізація дуополії виробничих підприємств з урахуванням маркетингових витрат |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |