Одеський Національний Морський Університет

Оптимізація дуополії виробничих підприємств з урахуванням маркетингових витрат

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куруджи, Ю.В.
dc.date.accessioned 2023-04-26T08:10:00Z
dc.date.available 2023-04-26T08:10:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Куруджи Ю.В. Оптимізація дуополії виробничих підприємств з урахуванням маркетингових витрат. Приазовський економічний вісник. 2022. №1(30). С. 138-142. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1254
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовується доцільність додаткових витрат виробничих підприємств на рекламу і досліджується вплив маркетингової активності конкурентів на можливість знаходження рівноважних рішень дуополії. Вважається, що ціни на продукцію є деякими зростаючими функціями від розміру витрат на рекламу. Явний вид цієї залежності може бути визначений в результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Знайдено рівноважні рішення дуополії виробничих підприємств за Курно і Стекельбергом, а також оптимальні значення відповідних обсягів рекламних витрат, які максимізують прибутки підприємств. Запропонований підхід може бути використаний для аналізу дуополії ланцюгів поставок різних конфігурацій, а також для вивчення динамічних моделей, в яких виробничий процес розглядається на заданому горизонті планування. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Приазовський економічний вісник. uk_UA
dc.subject оптимізація планів виробництва, виробниче підприємство, дуополія, маркетингова активність підприємства, рівновага за Курно і Стекельбергом uk_UA
dc.title Оптимізація дуополії виробничих підприємств з урахуванням маркетингових витрат uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис