DSpace Repository

Модель оптимального планирования производства и доставки готовой продукции потребителям с учетом маркетинговой активности предприятия.

Show simple item record

dc.contributor.author Куруджи, Ю.В.
dc.contributor.author Постан, М.Я.
dc.date.accessioned 2023-04-26T08:23:46Z
dc.date.available 2023-04-26T08:23:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Куруджи Ю.В., Постан М.Я. Модель оптимального планирования производства и доставки готовой продукции потребителям с учетом маркетинговой активности предприятия. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. 2021. Вип. 2(75). С. 65-73. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1255
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі класичної моделі оптимізації плану випуску багатономенклатурної продукції підприємством і обсягів перевезення її кінцевим споживачам розроблена та проаналізована економіко-математична модель спільної оптимізації виробничої програми підприємства, доставки готової продукції споживачам і маркетингової діяльності. Передбачається, що попит на продукцію є деякою зростаючою функцією від розміру витрат на рекламу. Явний вигляд цієї залежності може бути визначений в результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Зокрема, вона може мати вигляд лінійної залежності, при цьому очікуваний попит на продукцію без урахування додаткових витрат фірми рекламу вважається відомим. Модель дозволяє визначити виробничий план підприємства-виробника, плани перевезень для транспортних підприємств, а також розміри витрат на рекламу, які максимізують сумарний прибуток підприємства від продажу продукції з урахуванням витрат, пов'язаних з виробництвом і доставкою готової продукції від підприємства-виробника в пункти призначення, а також витрат на маркетинг. Запропонований підхід може бути використаний також для вивчення динамічних моделей, в яких виробничий і перевізний процеси розглядаються на заданому горизонті планування з урахуванням коливання ринкового попиту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ОНМУ uk_UA
dc.subject ланцюг поставок, оптимізація планів виробництва та перевезень, попит, маркетингова активність підприємства uk_UA
dc.title Модель оптимального планирования производства и доставки готовой продукции потребителям с учетом маркетинговой активности предприятия. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account