dc.contributor.author |
Куруджи, Ю.В. |
|
dc.contributor.author |
Постан, М.Я. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-26T08:23:46Z |
|
dc.date.available |
2023-04-26T08:23:46Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Куруджи Ю.В., Постан М.Я. Модель оптимального планирования производства и доставки готовой продукции потребителям с учетом маркетинговой активности предприятия. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. 2021. Вип. 2(75). С. 65-73. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1255 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі класичної моделі оптимізації плану випуску багатономенклатурної продукції підприємством і обсягів перевезення її кінцевим споживачам розроблена та проаналізована економіко-математична модель спільної оптимізації виробничої програми підприємства, доставки готової продукції споживачам і маркетингової діяльності. Передбачається, що попит на продукцію є деякою зростаючою функцією від розміру витрат на рекламу. Явний вигляд цієї залежності може бути визначений в результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Зокрема, вона може мати вигляд лінійної залежності, при цьому очікуваний попит на продукцію без урахування додаткових витрат фірми рекламу вважається відомим. Модель дозволяє визначити виробничий план підприємства-виробника, плани перевезень для транспортних підприємств, а також розміри витрат на рекламу, які максимізують сумарний прибуток підприємства від продажу продукції з урахуванням витрат, пов'язаних з виробництвом і доставкою готової продукції від підприємства-виробника в пункти призначення, а також витрат на маркетинг. Запропонований підхід може бути використаний також для вивчення динамічних моделей, в яких виробничий і перевізний процеси розглядаються на заданому горизонті планування з урахуванням коливання ринкового попиту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ОНМУ |
uk_UA |
dc.subject |
ланцюг поставок, оптимізація планів виробництва та перевезень, попит, маркетингова активність підприємства |
uk_UA |
dc.title |
Модель оптимального планирования производства и доставки готовой продукции потребителям с учетом маркетинговой активности предприятия. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |