DSpace Repository

Моделювання ланцюга поставок з урахуванням інноваційної та маркетингової активностівиробничих підприємств.

Show simple item record

dc.contributor.author Куруджи, Ю.В.
dc.contributor.author Постан, М.Я.
dc.date.accessioned 2023-04-26T08:32:35Z
dc.date.available 2023-04-26T08:32:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Куруджи Ю.В., Постан М.Я. Моделювання ланцюга поставок з урахуванням інноваційноївиробничих підприємств. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2021. № 20. С. 89-94. та маркетингової активності uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1256
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає у вивченні одночасного впливу інноваційної та маркетингової політики виробничих підприємств на оптимізацію роботи ланцюга поставок. Досягнення поставленої у статті мети здійснено за допомогою таких методів дослідження, як методи логічного узагальнення та наукової абстракції, економіко-математичного моделювання, комп’ютерного моделювання та графічного аналізу. Запропоновано економіко-математичну модель планів виробництва та доставки продукції промислового підприємства кінцевим споживачам з урахуванням інноваційної та маркетингової активності виробничих підприємств – ланок ланцюга поставок. Передбачено, що витрати на виробництво продукції залежать від обсягів інвестицій у інноваційну активність. Маркетингова активність підприємства – виробника готової продукції врахована у припущенні, що попит на продукцію є деякою зростаючою функцією від розміру витрат на рекламу. Використання на практиці запропонованого підходу дасть змогу за рахунок узгодження виробничих планів промислових підприємств, планів перевезень для транспортних підприємств, а також маркетингових та інноваційних планів удосконалити взаємодію підприємств у рамках ланцюга поставок. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». uk_UA
dc.subject ланцюг поставок, оптимізація планів виробництва та перевезень, інноваційна діяльність, промис-лове підприємство, маркетингова активність підприємства uk_UA
dc.title Моделювання ланцюга поставок з урахуванням інноваційної та маркетингової активностівиробничих підприємств. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account