Abstract:
У статті розглянуто особливості транспортного обслуговування туристів, їх розміщення, а також розкрито основні аспекти продажу основних
та допоміжних послуг, внаслідок чого виявлено роль транспортного обслуговування в індустрії туризму. Мета статті полягає у визначенні ролі транспортного
обслуговування у розвитку індустрії туризму та обґрунтуванні необхідності удосконалення транспортного обслуговування на території України з урахуванням
досвіду зарубіжних розвинених країн. У дослідженні розкривається роль транспортного обслуговування у розвитку індустрії туризму. Транспорт, завдяки своїй
ролі у переміщенні товарів та людей, надає вирішальний вплив на інші галузі світової економіки, включаючи міжнародний туризм. Транспортне обслуговування
надає прямий вплив на соціальну сферу, впливаючи та забезпечуючи подорожі. Розвиток туризму та транспорту – це дві взаємопов'язані проблеми: туристи потребують транспортних послуг, за які вони платять зі свого бюджету, щоб вони були
безпечними, швидкими та комфортними. Їм доводиться обирати між чотирма
основними видами транспорту: залізничним, водним, автомобільним, повітряним.
Отже, з розвитком міжнародного туризму розвиваються міжнародні перевезення. Залізничний транспорт відіграє важливу роль у туризмі, виступаючи одночасно і способом пересування, та окремою туристичною атракцією, проте обсяги
залізничних перевезень у туризмі сьогодні неухильно знижуються. Зокрема,
у статті розглядаються сучасні тренди у розвитку залізничних перевезень у
туризмі та географія цього виду транспорту в туристичному сегменті. Європейський макрорегіон відрізняється найбільшою часткою залізничних пасажирських
перевезень у туризмі, у зв'язку з цим виділено найбільш значні європейські залізничні транспортні компанії та дано їх характеристику