DSpace Repository

Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів. Економіка та суспільство

Show simple item record

dc.contributor.author Куруджи, Ю.В.
dc.contributor.author Холодний, Г.О.
dc.contributor.author Холодна, Ю.Є.
dc.date.accessioned 2023-05-02T08:14:30Z
dc.date.available 2023-05-02T08:14:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Куруджи Ю.В., Холодний Г.О., Холодна Ю.Є. Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1287
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract Доведено, що процеси цифровізації змінили підходи до організації бізнесу, в тому числі і в туристичній сфері, а існуючі виклики стимулювали зростання ділової активності в сфері онлайн. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів у інтерактивному просторі. Зазначено, що технології цифрового маркетингу здатні привернути інтерес до відповідних послуг, підвищити ефективність функціонування та конкурентоспроможність не лише цієї сфери, а й стимулювати розвиток суміжних галузей. Узагальнено практики туристичних компаній з різних країни світу, які мають значний досвід використання інструментів цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на напрацюваннях, які представляють інтерес для вітчизняної галузі. Сформовано комплекс організаційних рішень для запровадження інструментів цифрового маркетингу в туристичній сфері. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Економіка та суспільство uk_UA
dc.subject цифрові трансформації, маркетинг, інструменти маркетингу, туристична галузь, цифровий маркетинг, цифровізація, розвиток uk_UA
dc.title Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів. Економіка та суспільство uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account