dc.contributor.author |
Куруджи, Ю.В. |
|
dc.contributor.author |
Холодний, Г.О. |
|
dc.contributor.author |
Холодна, Ю.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-02T08:14:30Z |
|
dc.date.available |
2023-05-02T08:14:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Куруджи Ю.В., Холодний Г.О., Холодна Ю.Є. Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1287 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Доведено, що процеси цифровізації змінили підходи до організації бізнесу, в тому числі і в туристичній сфері, а існуючі виклики стимулювали зростання ділової активності в сфері онлайн. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів у інтерактивному просторі. Зазначено, що технології цифрового маркетингу здатні привернути інтерес до відповідних послуг, підвищити ефективність функціонування та конкурентоспроможність не лише цієї сфери, а й стимулювати розвиток суміжних галузей. Узагальнено практики туристичних компаній з різних країни світу, які мають значний досвід використання інструментів цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на напрацюваннях, які представляють інтерес для вітчизняної галузі. Сформовано комплекс організаційних рішень для запровадження інструментів цифрового маркетингу в туристичній сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Економіка та суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові трансформації, маркетинг, інструменти маркетингу, туристична галузь, цифровий маркетинг, цифровізація, розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів. Економіка та суспільство |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |