Abstract:
Статтю присвячено дослідженню розвитку туристичної індустрії, зокрема увага
приділяється дослідженню можливостей розвитку
транзитного туризму в Україні. У статті досліджено проблеми досягнення ефективності туристичної діяльності та розвитку транзитного туризму в Україні. Розглянуті чинники, що стримують розвиток транзитного туризму в Україні.
Основними перешкодами розвитку транзитного
туризму в Україні, сьогодні переважно є чинники
управлінського, економічного та інформаційного
характеру. Сьогодні для розвитку транзитного туризму необхідно покращити регулювання цієї сфери,
раціонально використовувати культурний потенціал регіонів, активізувати та удосконалити маркетингове та рекламно-інформаційне забезпечення
на регіональному, державному та міжнародному
рівнях. Важливою передумовою для розвитку транзитного туризму є розвинена дорожня мережа. Велике значення має якість доріг та придорожнього
сервісу автомобільних трас, мережа мотелів, бістро, умови для пізнавального автотуризму вздовж
основних транспортних магістралей, а також туристична інфраструктура за напрямками основних
транспортних магістралей. Перспективним напрямом транзитного туризму є культурно-подієвий
туризм. Цікавим є такий компонент туризму як
національна кухня. Можна організовувати культурно-пізнавальні тури, де переважним буде гастрономічний компонент. Прикордонний туризм, по суті ‒ це транзитний туризм, зазвичай він короткостроковий. Транзитний туризм можна розвивати,
як культурну програма ділового туризму. В умовах
карантинних обмежень, українці подорожують
своєю країною значно більше, ніж раніше, що теж
є приводом для розвитку транзитного туризму