Одеський Національний Морський Університет

Правове регулювання міжнародних чартерних та лінійних морських перевезень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пальченко, А.А.
dc.contributor.author Піщанська, О.С.
dc.date.accessioned 2023-05-16T11:13:41Z
dc.date.available 2023-05-16T11:13:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пальченко А.А., О.С. Піщанська. Правове регулювання міжнародних чартерних та лінійних морських перевезень // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2021. №3 (76). С. 64-73. uk_UA
dc.identifier.other УДК 347.79
dc.identifier.other JEL Classification К 33
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2021-3-64-73
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1346
dc.description.abstract Правове регулювання відносин, що виникають із здійснення міжнародних перевезень, має свою специфіку. Найважливіші умови визначені у міжнародних угодах – конвенціях, які є основним джерелом регулювання у цій сфері відносин. Угоди містять переважно уніфіковані матеріальноправові норми, необхідні для врегулювання колізій, що найчастіше виникають при регулюванні питань в сфері міжнародних перевезень. Слід зазначити, що міжнародні транспортні конвенції складаються й з колізійних норм, до яких звертаються у разі відсутності уніфікованих матеріально-правових норм. Як правило, колізійні норми відсилають до національного законодавства, а й інколи – і до норм міжнародних конвенцій. Норми конвенцій про міжнародні перевезення є імперативними щодо договорів перевезення, оформлених транспортним документом – коносаментом. Як правило, колізійні норми відсилають до національного законодавства, а й інколи – і до норм міжнародних конвенцій. Норми конвентцій про міжнародні перевезення є імперативними щодо договорів перевезення, оформлених транспортним документом – коносаментом. Відносини у сфері морського судноплавства у багатьох випадках залишаються підпорядкованими положенням внутрішнього морського права, які повинні визначатись за допомогою колізійних норм. Однак, оскільки загально визнаних колізійних норм, що встановлені міжнародними договорами, знов таки небагато, всі відповідні питання вирішуються на рівні національної судової практики, а вона також є різною. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject конвеція, коносамент, чартер, морські перевезення, морський порт uk_UA
dc.title Правове регулювання міжнародних чартерних та лінійних морських перевезень uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис