DSpace Repository

Стандарти ISO серії 9000 і формування систем управління якістю на підприємствах сфери послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Семенов, В.Ф.
dc.date.accessioned 2023-05-29T11:53:02Z
dc.date.available 2023-05-29T11:53:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Семенов В.Ф. Стандарти ISO серії 9000 і формування систем управління якістю на підприємствах сфери послуг // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 3 (72). С. 121-134. uk_UA
dc.identifier.other УДК 006.015.5
dc.identifier.other JEL М21
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2020-3-121-134
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1396
dc.description.abstract У статті досліджується наукова проблематика поліпшення якості через подальше вдосконалення систем управління якістю, що формуються на підприємствах сфери послуг в Україні. Доведено, що інтеграція України в європейське співтовариство вимагає зосередження на проблемах конкурентоспроможності. Відповідно до цієї тези досягнення високої конкурентоспроможності має першочергове значення та стає вирішальним фактором комерційного успіху підприємства сфери послуг за умов забезпечення належної якості послуг. Розглянуто зміну концепцій виміру якості виробництва продукції і послуг і управління якістю протягом тривалого історичного періоду від тотального менеджменту якості до управління нею на рівні підприємства. У статті розглянуто питання формування системи управління якістю на підприємствах сфери послуг через призму сучасних напрямів стандартизації і сертифікації, досвід процесів стандартизації загалом і організації систем управління якістю, зокрема в країнах ЄС і в Україні. Досліджуються причини й цілі створення стандартів. При управлінні якістю послуги безпосередніми об’єктами управління виступають процеси, що зумовлюють якість кожної послуги. Проаналізовано поняття управління якістю підприємств сфери послуг відповідно до стандарту ISO серії 9000 uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject стандарт, ISO 9000, якість, сфера послуг, система управління якістю, процесний підхід, управління підприємством. uk_UA
dc.title Стандарти ISO серії 9000 і формування систем управління якістю на підприємствах сфери послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account