Одеський Національний Морський Університет

Управління споживчою лояльністю у сфері готельних послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Однолько, В.О.
dc.date.accessioned 2023-06-02T12:02:36Z
dc.date.available 2023-06-02T12:02:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Однолько В.О. Управління споживчою лояльністю у сфері готельних послуг // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2023. № 1 (82). С. 150-161. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.488.2
dc.identifier.other JEL D290, L830
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2023-1-150-161
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1428
dc.description.abstract В останні роки в нашій країні бурхливо розвивається індустрія туризму, перш за все, сектора розміщення відповідного міжнародним стандартам. Готельні підприємства стикаються з проблемами підвищення ефективності управління, прибутковості бізнесу та конкурентоспроможності даного виду послуг на національному та міжнародному ринках. Маловивченими залишаються питання якості та конкурентоспроможності послуг, що надаються, результативності діяльності підприємств готельного господарства, успіх вирішення яких залежить від ефективності управління підприємствами даного виду бізнесу. У статті розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності готельних підприємств через формування системи управління споживчою лояльністю. Розглянуто поняття програми лояльності як комплексу маркетингових заходів, які є невід'ємною частиною загальної стратегії фірми, спрямованих на заохочення та стимулювання повторної купівлі клієнтом готельної послуги в майбутньому через реалізацію інтерактивних комунікаційних відносин та формування емоційного взаємозв'язку клієнтів з готельним підприємством. Доведено, що лояльність сучасного споживача готельних послуг формується під впливом економічних, соціальних, психологічних та організаційних чинників, які складають комплексну систему управління лояльністю клієнтів. Запропоновано механізм формування програм споживчої лояльності та принципи, якими слід керуватись у процесі їх розробки для готельного закладу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject споживач, сервіс, діяльність, готель, ефективність, результативність, раціональне використання, послуги, лояльність. uk_UA
dc.title Управління споживчою лояльністю у сфері готельних послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис