dc.contributor.author |
Каганець-Гаврилко, Л.П. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-02T12:05:57Z |
|
dc.date.available |
2023-06-02T12:05:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Каганець-Гаврилко Л.П. Теоретико-методичні підходи до аналізу та оцінки використання туристично-рекреаційного потенціалу в умовах кризи // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2023. № 1 (82). С. 162-170. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 338.48 |
|
dc.identifier.other |
JEL A10, E27, L83 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2023-1-162-170 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1429 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано основні теоретико-методичні підходи
щодо дослідження ефективного використання туристично-рекреаційного потенціалу у кризових умовах господарювання. Метою дослідження є систематизація
сучасних наукових теоретичних та методичних підходів до аналізу та оцінки
використання туристично-рекреаційного потенціалу в умовах кризи на міжнародному та національному рівнях, зокрема в постпандемічних умовах кризи
COVID-19 та воєнного стану. В ході аналізу використано метод системного
аналізу, порівняльних оцінок та наукової екстраполяції.
Визначено, що в науковій літературі домінують дослідження, присвячені
розробці антикризових стратегій у сфері туристичного маркетингу, розвитку
інформаційно-комунікаційних та онлайн технологій у туристично-ресторанному
бізнесі, розробки ефективних моделей прогнозування та розробки сценаріїв впливу
кризових явищ на розвиток ринку туристичних послуг. Зокрема, значна увага
приділяється питанням антикризового менеджменту у туристичній сфері,
вивченню міжнародного досвіду та оцінці впливу пандемії COVID-19 на розвиток
світової економіки. Основними напрямами відновлення туристичної галузі у
кризовий та посткризовий період являються підходи, що базуються на
диверсифікації туристичної діяльності; туристичної сфери. Разом з цим, у
дослідженнях вітчизняних науковців значна увага присвячена аналізу та оцінці
впливу воєнного стану на розвиток ринку туристичних розробці нових туристичних продуктів та переорієнтація туристичного бізнесу на нові види
діяльності; впровадження соціальних програм розвитку послуг, що вимагає
розробки нових теоретико-методичних підходів для просування та реалізації
вітчизняного туристичного продукту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
туристично-рекреаційний потенціал, COVID-19, криза, антикризовий менеджмент. |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методичні підходи до аналізу та оцінки використання туристично-рекреаційного потенціалу в умовах кризи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |