Одеський Національний Морський Університет

Інноваційні методи підходу у маркетинговій діяльності торговельного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кубіній, Н.Ю.
dc.contributor.author Варга, В.П.
dc.date.accessioned 2023-06-09T08:32:18Z
dc.date.available 2023-06-09T08:32:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кубіній Н.Ю., Варга В.П. Інноваційні методи підходу у маркетинговій діяльності торговельного підприємства // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2020. № 2 (71). С. 136-145. uk_UA
dc.identifier.other УДК 339.13.42
dc.identifier.other JEL L 81, M 31
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2020-2-136-145
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1453
dc.description.abstract У статті розкрито інноваційні методи підходу у маркетинговій діяльності торговельного підприємства. Сформовано актуальність даного питання та з’ясовано роль важливості використання інноваційних методів. Проведено контент-аналіз поняття «інновація» та розглянуто чотири типи інновацій, що охоплюють широкий діапазон змін, характерних для діяльності підприємств: продуктові, процесні, організаційні та маркетингові. Метою статті є аналіз сучасних інноваційних методів підходу в маркетинговій діяльності та обґрунтування необхідності їх впровадження для покращення роботи торговельного підприємства. Завдання: здійснити сутність поняття «інновація», розглянути результати успішної інноваційної діяльності. Визначено, що у торгівлі основним завданням новаторства є вдосконалення розвитку етапу купівлі-продажу, а також раціонального використання торгових приміщень, якісного обслуговування споживачів та інших торговельних операцій. Проаналізовано, що швидкий розвиток та доступність мережі Інтернет надає змогу отримання нових можливостей для досягнення мети. Переваги від інноваційного технологічного методу отримують як самі торговельні підприємства, так і покупці. Уведення в експлуатацію різних онлайн стратегій дадуть позитивний результат тоді, коли буде організована тісна співпраця з усіма наявними ресурсами. Визначено, що тільки всі етапи розвитку та тісний взаємозв’язок нададуть вагомих переваг підприємству: інноваційний маркетинг, інноваційна стратегія, інноваційна діяльність. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject торговельне підприємство, інновація, інноваційний маркетинг, покупець, онлайн-канали, інноваційна стратегія. uk_UA
dc.title Інноваційні методи підходу у маркетинговій діяльності торговельного підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис