dc.contributor.author |
Ismailzade, Fariz |
|
dc.contributor.author |
Babayev, Bahruz |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T11:25:44Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T11:25:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Fariz Ismailzade & Bahruz Babayev. (2020). Strategic advantages of transport network in the Caspian sea region. Development of management and entrepreneurship methods on transport. 4 (73), 79-91 . |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 656.078 |
|
dc.identifier.other |
JEL L 91, L 92, O 53 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2020-4-79-91 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1462 |
|
dc.description.abstract |
У даній статті проводиться огляд існуючих транспортних і
енергетичних мереж в регіоні Каспійського моря, оцінюється їх потенціал і
вказуються потенційні проекти, які можуть посилити потенціал каспійських
транспортних і енергетичних мереж.
Каспійська транспортна мережа складається з двох основних транспортних
коридорів, а саме транспортного коридору «Схід-Захід» і транспортного коридору «Північ-Південь», а також системи нафто- і газопроводів, що йде від Каспію до Європи. Прикаспійські держави,
включаючи Азербайджан, Казахстан і
Туркменістан, відомі своїми багатими
родовищами нафти і природного газу,
також мають величезний транзитним
потенціалом по всьому світу. Транзитні
можливості Каспійського регіону зіграли
дуже важливу роль для великих держав,
надавши Європейського союзу (ЄС),
Сполученим Штатам (США), Росії і Китаю важливі комерційні та стратегічні
переваги. Слід зазначити, що прикаспійських держав Азербайджан є як провідним учасником, так і прихильником цих
ініціатив.
З історичної точки зору, ініціатива
ЄС і США по наданню допомоги у відновленні Шовкового шляху на початку
1990-х років, важливість транспортного
коридору «Схід-Захід» в рамках китайської «Ініціативи «Один пояс і один
шлях» з 2013 року», а також ініціативи
Азербайджану і Росії зі створення
транспортного коридору «Північ-Південь» в 2000-х роках є переконливими
індикаторами того, наскільки Каспійський регіон має комерційне і стратегічне значення. Аналізуючи його стратегічні і комерційні переваги, в цій статті стверджується, що Каспійський регіон володіє одним з найважливіших міжнародних транспортних і енергетичних
вузлів, що з'єднують Схід із Заходом.
Вивчено історичне значення і перспективи транспортних і енергетичних коридорів у Каспійському регіоні, а також оцінена інфраструктура, наявна в регіоні.
Якщо Азербайджан разом з іншими прикаспійськими державами доб'ється повної реалізації двох проектів, а саме
Транскаспійського трубопроводу і «середнього транспортного коридору», вони
послужать подальшому розвитку каспійської енергетичної мережі |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Caspian transport network, Azerbaijan, «East-West» transport corridor, the «North-South» transport corridor, middle corridor, the Caspian Sea |
uk_UA |
dc.subject |
Каспійська транспортна мережа, Азербайджан, транспортний коридор «Схід-Захід», транспортний коридор «Північ-Південь», середній коридор, Каспійське море |
uk_UA |
dc.title |
Strategic advantages of transport network in the Caspian sea region |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Стратегічні переваги транспортної мережі каспійського морського регіону |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |