Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ismailzade, Fariz | |
dc.contributor.author | Babayev, Bahruz | |
dc.date.accessioned | 2023-06-09T11:25:44Z | |
dc.date.available | 2023-06-09T11:25:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Fariz Ismailzade & Bahruz Babayev. (2020). Strategic advantages of transport network in the Caspian sea region. Development of management and entrepreneurship methods on transport. 4 (73), 79-91 . | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 656.078 | |
dc.identifier.other | JEL L 91, L 92, O 53 | |
dc.identifier.other | DOI 10.31375/2226-1915-2020-4-79-91 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1462 | |
dc.description.abstract | У даній статті проводиться огляд існуючих транспортних і енергетичних мереж в регіоні Каспійського моря, оцінюється їх потенціал і вказуються потенційні проекти, які можуть посилити потенціал каспійських транспортних і енергетичних мереж. Каспійська транспортна мережа складається з двох основних транспортних коридорів, а саме транспортного коридору «Схід-Захід» і транспортного коридору «Північ-Південь», а також системи нафто- і газопроводів, що йде від Каспію до Європи. Прикаспійські держави, включаючи Азербайджан, Казахстан і Туркменістан, відомі своїми багатими родовищами нафти і природного газу, також мають величезний транзитним потенціалом по всьому світу. Транзитні можливості Каспійського регіону зіграли дуже важливу роль для великих держав, надавши Європейського союзу (ЄС), Сполученим Штатам (США), Росії і Китаю важливі комерційні та стратегічні переваги. Слід зазначити, що прикаспійських держав Азербайджан є як провідним учасником, так і прихильником цих ініціатив. З історичної точки зору, ініціатива ЄС і США по наданню допомоги у відновленні Шовкового шляху на початку 1990-х років, важливість транспортного коридору «Схід-Захід» в рамках китайської «Ініціативи «Один пояс і один шлях» з 2013 року», а також ініціативи Азербайджану і Росії зі створення транспортного коридору «Північ-Південь» в 2000-х роках є переконливими індикаторами того, наскільки Каспійський регіон має комерційне і стратегічне значення. Аналізуючи його стратегічні і комерційні переваги, в цій статті стверджується, що Каспійський регіон володіє одним з найважливіших міжнародних транспортних і енергетичних вузлів, що з'єднують Схід із Заходом. Вивчено історичне значення і перспективи транспортних і енергетичних коридорів у Каспійському регіоні, а також оцінена інфраструктура, наявна в регіоні. Якщо Азербайджан разом з іншими прикаспійськими державами доб'ється повної реалізації двох проектів, а саме Транскаспійського трубопроводу і «середнього транспортного коридору», вони послужать подальшому розвитку каспійської енергетичної мережі | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | Caspian transport network, Azerbaijan, «East-West» transport corridor, the «North-South» transport corridor, middle corridor, the Caspian Sea | uk_UA |
dc.subject | Каспійська транспортна мережа, Азербайджан, транспортний коридор «Схід-Захід», транспортний коридор «Північ-Південь», середній коридор, Каспійське море | uk_UA |
dc.title | Strategic advantages of transport network in the Caspian sea region | uk_UA |
dc.title.alternative | Стратегічні переваги транспортної мережі каспійського морського регіону | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |