Одеський Національний Морський Університет

Особливості В2В маркетингу на морському транспорті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афанасьєва, О.К.
dc.contributor.author Белоус, К.В.
dc.contributor.author Рощіна, Н.В.
dc.date.accessioned 2023-06-23T07:08:16Z
dc.date.available 2023-06-23T07:08:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Афанасьєва О.К., Белоус К.В., Рощіна Н.В. Особливості В2В маркетингу на морському транспорті // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Збірник наукових праць. – 2018. – № 1 (62). – С. 81-94 uk_UA
dc.identifier.other УДК 658.8.338.47
dc.identifier.other JEL Classification M31, R4, L20
dc.identifier.other DOI: 10.31375 / 2226-1915-2018-1-81-94
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1539
dc.description.abstract Досліджено і систематизовано основні особливості В2В маркетингу підприємств морського транспорту, які необхідно ураховувати при розробці стратегій розвитку підприємств. Виявлено особливості продукції транспорту, що спричиняють найбільший вплив на прийняття маркетингових рішень. Розроблено специфічний для морського транспорту комплекс маркетингу «3S-6P». Сформульовано основні принципи концепції В2В маркетингу на морському транспорті. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject ринок В2В (business to business), В2В маркетинг, комплекс В2В маркетингу uk_UA
dc.title Особливості В2В маркетингу на морському транспорті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис