dc.contributor.author |
Наливанна, Орина Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-13T10:39:14Z |
|
dc.date.available |
2023-07-13T10:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Наливанна Орина Олексіївна. Удосконалення підходів до оцінки ефективності брендингу на прикладі судноплавної компанії «Maersk Line». Диплом бакалавраСпеціальність: 051 Економіка (ОПП «Економіка підприємства»). Одеса, ОНМУ, 2023. - 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1583 |
|
dc.description.abstract |
В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто наступні розділи:
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи брендінгу як інструменту ефективної діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. Аналіз результатів діяльності судноплавної компанії «Maersk»
РОЗДІЛ 3. Методичні підходи до оцінки ефективності брендiнгу «Maersk» |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг, судноплавна компанія, оцінка ефективності бренду |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення підходів до оцінки ефективності брендингу на прикладі судноплавної компанії «Maersk Line» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |