DSpace Repository

Удосконалення підходів до оцінки ефективності брендингу на прикладі судноплавної компанії «Maersk Line»

Show simple item record

dc.contributor.author Наливанна, Орина Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-07-13T10:39:14Z
dc.date.available 2023-07-13T10:39:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Наливанна Орина Олексіївна. Удосконалення підходів до оцінки ефективності брендингу на прикладі судноплавної компанії «Maersk Line». Диплом бакалавраСпеціальність: 051 Економіка (ОПП «Економіка підприємства»). Одеса, ОНМУ, 2023. - 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1583
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто наступні розділи: РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи брендінгу як інструменту ефективної діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. Аналіз результатів діяльності судноплавної компанії «Maersk» РОЗДІЛ 3. Методичні підходи до оцінки ефективності брендiнгу «Maersk» uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject брендинг, судноплавна компанія, оцінка ефективності бренду uk_UA
dc.title Удосконалення підходів до оцінки ефективності брендингу на прикладі судноплавної компанії «Maersk Line» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account