Abstract:
Тема даної роботи була обрана невипадково, інтерес до застосування активних групових методів впливу, спрямованих на всебічний гармонійний розвиток особистості, у тому числі і психологічного характеру, що дня зростає і в наш час, коли життя вимагає сприйняття та освоєння величезної кількості інформації, підвищення стресостійкості та адаптивності людини до нових умов навколишнього соціального середовища, старі прийоми та методи діяльності вже мало допомагають.
Останнім часом психологічний тренінг став однією з найпоширеніших форм психологічної практики. У цьому найчастіше різні форми психологічного тренінгу у повсякденній свідомості протиставляються теоретичному і академічному знанню, як знання які не приносить прямої практичної користі. У зв'язку з цим нам видається, що останні досягнення теоретичної психології мають можливість змінити ситуацію, що склалася, і озброїти практичних психологів новим поглядом на психологічний тренінг, що в кінцевому підсумку призводить до формування нової методології здійснення тренінгового впливу.
Гостра необхідність проектування та прогнозування результатів психологічного впливу насамперед пов'язана з тим, що окремі стихійно виниклі тренінги не завжди відповідають сучасним науковим у тому числі теоретико- концептуальним вимогам і не можуть повною мірою задовольнити насущні потреби суспільства в ефективному та професійному інструментарію у вдосконаленні та розвитку людини.