Abstract:
Інноваційна перебудова суспільства потребує ефективного державного управління, ключовим елементом реалізації якого є професійна діяльність лідерів публічної служби, заснована на самоактуалізації їх професійно-особистісних компетенцій. У статті розглянуто проблему емоційного інтелекту у становленні професійно важливих якостей особистості лідерів публічної служби, проаналізовано структуру емоційного інтелекту та його значення в лідерських якостях публічних службовців. Для удосконалення різних сторін емоційного інтелекту лідерів публічної служби важливим є розвиток його складових та пов’язаних з ними навичок. Розвиток емоційного інтелекту, у свою чергу, підсилює становлення професійно-особистісних компетенцій та підвищує ефективність публічних службовців у діяльності різних рівнів органів публічної влади. У статті представлено результати впровадження психолого-педагогічних заходів щодо формування та розвитку емоційного інтелекту як складової професійно-особистісних компетенцій студентів та слухачів спеціальності «Публічне управління» у навчальному процесі.