Abstract:
Взаємодія особистості із
соціальним середовищем передбачає звернення до питання
розвитку її культури. Створення умов для всебічного розвитку
особистості дитини, її творчого потенціалу потребує гуманістичної
спрямованості з проблеми розвитку культури емоцій сучасних
учнів, водночас становлення їх культури почуттів на тлі
гуманітарних, приватних, ціннісних викликів війни.
Вивченню певних аспектів проблеми культури емоцій в
сучасній психології ХХІ століття було присвячено роботи
дослідників (Т. Рєпнова & Д. Гоулман).
Дотепер є актуальними наукові проблеми, що пов’язані з
функціональним значенням емоцій для життя у соціумі,
специфікою функціональних характеристик окремих емоційних
станів. Культурні процеси опрацювання емоцій людиною
набувають історичних змін, виникають зразки емоційної
поведінки, збагачення емоцій силою моральних почуттів,
фундаментальних засад скеровування культурних форм буття.
Метою нашої роботи є: розкриття психологічних змістів
піднесення культури почуттів підлітків через вираження
моральних суджень та ціннісного перетворення в умовах війни.