DSpace Repository

Методика аналізу беззбитковості освітніх послуг у маркетинговій діяльності університету

Show simple item record

dc.contributor.author Жихарєва, В.В.
dc.contributor.author Баришнікова, В.В.
dc.contributor.author Познанська, І.
dc.date.accessioned 2023-10-02T09:16:01Z
dc.date.available 2023-10-02T09:16:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жихарєва В. В., Баришнікова В. В., Познанська І. Методика аналізу беззбитковості освітніх послуг у маркетинговій діяльності університету // «Modern Economics», №23 (2020), 62-68 uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1709
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена удосконаленню методики розрахунку визначення беззбитковості освітніх послуг університету за окремою спеціальністю або спеціалізацією з урахуванням витрат, пов'язаних з виконанням відповідного навчального плану. На основі аналізу фінансово-економічних показників діяльності університету було вдосконалено класифікацію витрат на надання освітніх послуг шляхом поділу витрат на змінні та умовно-постійні витрати. Визначено критерії поділу окремих статей витрат на змінні та умовно-постійні, проаналізовано структуру цих витрат на прикладі Одеського національного морського університету. Удосконалено формулу розрахунку точки беззбитковості для закладів вищої освіти на основі запропонованої класифікації витрат. Уточнено методи розрахунку складових цих витрат, які містять питомі витрати на заробітну плату викладацького складу в залежності від навчального навантаження і рівня кваліфікації, нарахувань на заробітну плату НПП. Вдосконалено формулу розрахунку беззбиткового контингенту студентів контрактної форми навчання, виходячи з запропонованого підходу до розрахунку точки беззбитковості. З метою ілюстрації дієвості представленої методики було розраховано кількість студентів, при якій виконується умова беззбитковості. Запропоновано шляхи зниження витрат, які повинні бути спрямовані на уніфікацію навчального плану, зниження витрат на утримання адміністративно-управлінського апарату та комунальних витрат. uk_UA
dc.publisher Modern Economics uk_UA
dc.subject освітні послуги; точка беззбитковості; ціноутворення; маркетингова діяльність; витрати університету uk_UA
dc.subject освітні послуги; точка беззбитковості; ціноутворення; маркетингова діяльність; витрати університету uk_UA
dc.title Методика аналізу беззбитковості освітніх послуг у маркетинговій діяльності університету uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account