Одеський Національний Морський Університет

Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воркунова, О. В.
dc.contributor.author Ярова, Н. В.
dc.contributor.author Яровий, В. І.
dc.contributor.author Коцюбенко, К. О.
dc.date.accessioned 2023-11-30T09:49:39Z
dc.date.available 2023-11-30T09:49:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Воркунова О. В., Ярова Н. В., Яровий В. І., Коцюбенко К. О. Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту. Науковий журнал «Бізнес інформ». Харків, 2023. № 4. С. 173–182. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1946
dc.description.abstract У статті розглянуто зарубіжний досвід упровадження комплаєнс-програм для підприємств морського транспорту. Важлива роль аналізу пояснюється можливістю оцінити результати та виробити стратегію і тактику розвитку діяльності підприємства, передбачити ризики та запобігти можливому банкрутству. Стратегія – складна і потужна зброя, за допомогою якої сучасна фірма може протистояти умовам мінливого середовища; це інструмент, який може серйозно допомогти підприємству, що опинилося в умовах нестабільності. Тому стратегія заслуговує найсерйознішої уваги як інструмент управління. Комплаєнс-контроль забезпечує захист економічних інтересів підприємства від потенційних ризиків на ранніх стадіях, що спрощує їх нейтралізацію. Комплаєнс-програма стивідорної компанії включає в себе кодекс поведінки, антикорупційні політики, а також інші документи та процедури, необхідні для досягнення компанією мети комплаєнса (комплаєнс-документи). Комплаєнс-програма (Соmpliаnсе Systеm) підприємства – це універсальна визнана міжнародна система протидії загрозам і управління ризиками, яка забезпечує відповідність діяльності компанії вимогам державних органів, саморегулівних громадських та інших організацій, відповідність нормам права, правилам, рекомендаціям і стандартам, що регламентують діяльність компанії. Комплаєнс-програма включає в себе безліч комплаєнс-заходів, що забезпечують досягнення мети комплаєнс-програми. Комплаєнс заходи – це система управління та контролю в організації, пов’язана із забезпеченням відповідності діяльності організації та персоналу вимогам законодавства, нормативних документів, правил і стандартів наглядових органів, галузевих асоціацій та саморегулівних організацій (кодекси поведінки і т. ін.). Робота над створенням комплаєнс-програми для підприємств морського транспорту неодмінно повинна привести до розуміння своєї стратегії розвитку та успіху, оскільки змушує відповідати на стратегічно важливі питання, такі як: визначення зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на ризики; законодавчі обмеження та приписи; судові рішення; добровільне проходження перевірки на відповідність релевантним стандартам галузі. Основні вимоги комплаєнс – прозорість бізнесу, дотримання юридичних і етичних норм і положень – повинні бути реалізовані системою управління (комплаєнс-програмою), яка може бути побудована та реалізована на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Науковий журнал «Бізнес інформ» uk_UA
dc.subject комплаєнс-програма, стратегічне управління, управління підприємством, транспортні підприємства, система індикаторів uk_UA
dc.title Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис