DSpace Repository

Методичні основи організації інформаційного забезпечення транспортних процесів для морських та річкових пасажирських перевезень

Show simple item record

dc.contributor.author Карп, Г. В.
dc.date.accessioned 2023-12-27T12:15:48Z
dc.date.available 2023-12-27T12:15:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Карп Г.В. Методичні основи організації інформаційного забезпечення транспортних процесів для морських та річкових пасажирських перевезень. Дипломна робота магістра. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2100
dc.description.abstract Актуальність теми в представленій роботі «МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПРОЦЕСІВ ДЛЯ МОРСЬКИХ ТА РІЧКОВИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ » - полягає в тому, що пасажирські перевезення і перевезення техніки в регіоні високо прибуткова галузь туризму і вимагає оптимальних транспортних рішень .Ринок круїзного туризму стрімко розвивається. Морський туризм, як його складова, розглядається як явище постіндустріального суспільства, є одним із секторів світової економіки, що і обіцяє величезні потенційні вигоди для регіонів з необхідними туристичними ресурсами .У 2021 р. світовий круїзний ринок приніс близько 6,65 млрд. доларів прибутку. Загальна світова індустрія морських круїзів у 2021 р. оцінюється в 23,8 мілрд. дол. У даній публікації зроблено аналіз сучасного стану морського туристичного ринку на міжнародному рівні і виявлено його центральна проблема – конкурентоспроможність портів. Розглянуто кластерний підхід як інструмент формування споживчого сегменту круїзного бізнесу, що дозволяє виявити основні фактори впливу на ефективний вибір портів .Досліджено поняття «морський кластер» як фундамент проектування морського туристичного маршруту. Однак сектор морського туризму залишається одним з найменш досліджених у світовій економіці, тому вивчення можливостей та досвіду впровадження його структури, є перспективним. На жаль, поняття «туристичного кластеру» в Україні сьогодні невизначене на законодавчому рівні, немає й загальноприйнятого визначення цього терміну. Тому формалізація цього поняття є актуальною. проектування круїзної лінії, використовуючи метод кластерного аналізу . Результати дослідження використовуються морськими операторами як стратегія визначення цінової політики компанії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject морський туризм, круїзна лінія, порт turn-round/call, морський кластер, кластерний аналіз, конкурентоспроможність, метод Варда uk_UA
dc.title Методичні основи організації інформаційного забезпечення транспортних процесів для морських та річкових пасажирських перевезень uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account