dc.contributor.author |
Степаненко, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-03T11:47:29Z |
|
dc.date.available |
2024-01-03T11:47:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Степаненко В.І. Обґрунтування ефективності використання балкарів для транспортного забезпечення перевезень залізно-рудної сировини. Магістерська робота. - ОНМУ,2022.- 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2140 |
|
dc.description.abstract |
У данній магістерській роботі вирішується питання, який тип суден,
взятих у тайм-чартер, є найвигіднішим для фрахтувальника при перевезенні
руди.
Ефективність буде визначатися шляхом порівняння собівартості
перевезення руди на тайм-чартерних судах з собівартістю перевезення на
судах, зафрахтованих по рейсовому чартеру, де в ролі останньої виступає
ставка фрахту.
Проаналівувавши усі розрахункові дані в 3 частині приходимо до висно
проте, що найвигіднішим для орендаря є використання «кейпсайзів», по яким
собівартість перевезення руди дорівнює 27,30 дол/тонн. Це і є проектною
пропозицією розв’язуваної задачі з вибору роботи суден при перевезенні
руди, та економічна ефективність від освоєння проектного вантажопотоку в
кількості 600000 тонн буде дорівнювати 8 817 680 дол. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Тайм-чартер, рейсовий чартер, фрахтувальник, масові вантажі, балкер |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування ефективності використання балкарів для транспортного забезпечення перевезень залізно-рудної сировини |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |