Кафедра "Практична психологія": останні внесення

  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Загальна психологія» і включають такі розділи: основний зміст лекцій з дисципліни; питання для самостійного вивчення, теми індивідуальних завдань з дисципліни та ...
  • Рубский, В.Н. (Δόξα/Докса. Збірник наукових праць ОНУ з філософії та філології, 2018)
    Стаття присвячена розгляду епістемологічних проблем релігійної традиції У статті фіксується антиномічність моделі передачі Одкровення в авраамічних релігіях. Автор звертає увагу на неможливість переривання традиції через ...
  • Рубський, В.М. (Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць, 2019)
    Представлено аналіз типів аргументації, що застосовуються в світоглядних дискусіях. Доведено, що специфіка аргументації в світоглядній дискусії така, що при зіткненні світоглядів як цілісних конструкцій пошук аргументів ...
  • Шевченко, Р.П.; Бондаревич, С.М.; Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Навчально методичні рекомендації до написання курсових робіт з дисципліни «Психодіагностика» відповідають вимогам програми дисципліни та містять такі розділи: вимоги до курсової роботи, структура курсової роботи, етапи ...
  • Rubskyi, V. M. (Anthropological Measurements of Philosophical Research (Web of Science), 2019)
    The article deals with the problem of mutual perception of individuals, which implies the analysis of the anthropological prerequisites for the study of interpersonal communication. The work emphasizes the need to identify ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Психодіагностика» і включають такі розділи: теми та питання для проведення лабораторних занять. Рекомендації призначені для студентів очної та заочної форми навчання, ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Психодіагностика» і включають питання для самостійного вивчення, теми індивідуальних завдань з дисципліни та список джерел літератури. Рекомендації призначені для ...
  • Smirnova, О.; Horoshko, V.; Korchakova, N.; Pavelkiv, V..; Rubskyi, V..; Kremenchutska, М. (Journal of History Culture and Art Research, 2020)
    The article is devoted to the analysis of the diagnostics of the educational factor influence on the level of intelligence and general intellectual abilities in police officers. In the article, it was also aimed to describe ...
  • Stovpets, О.; Borinshtein, Y.; Rubskyi, V..; Shpachynskyi, І.; Soloviova, І.; Kozlenko, Р. (Amazonia Investiga, 2023)
    Understanding the evolution of the concept of "nation" is crucial in comprehending the shifting dynamics of identity, national policy, and global interactions. By tracing the historical development of this concept, from ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Психодіагностика» і включають теми та питання для проведення практичних занять. Рекомендації призначені для студентів очної та заочної форми навчання, спеціальності ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Психодіагностика» і включають основний зміст лекцій з Дисципліни. Рекомендації призначені для студентів очної та заочної форми навчання, спеціальності 053 «Психологія», ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Педагогічна психологія» і включають такі розділи: основний зміст лекцій з дисципліни; теми та питання для проведення практичних занять; питання для самостійного ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2021)
    Щоденник з практики є навчально-методичним посібником і містить розділи для заповнення за основними напрямками роботи, які повинен виконати студент під час проходження практики на підставі Державного освітнього стандарту ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Основи клінічної психології» і включають такі розділи: основний зміст лекцій з дисципліни; теми, теоретичні питання та методики для проведення практичних занять; ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2023)
    Зошит для практичних робіт є розділом навчально-методичного посібника з вікової психології. містить завдання для виконання за основними темами, які повинен засвоїти студент під час проходження курсу «Вікова психологія» на ...
  • Малиш, В.Є. (Одеський національний морський університет, 2020)
    Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Вікова психологія» і включають такі розділи: основний зміст лекцій з дисципліни; питання для самостійного вивчення, теми індивідуальних завдань з дисципліни та ...
  • Ситнік, С.; Борозенцева, Т.; Резнікова, О. (Психологічні травелоги, 2023)
    У статті представлено результати емпіричного дослідження взаємозв’язку стилів керівництва та організаційної довіри працівників підприємств, зокрема банківської сфери. Результати показали, що частіше працівники ...
  • Ситнік, С.В.; Ільїна, Ю.Ю.; Свіденська, Г.М. (Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки., 2023)
    У статті висвітлено і проаналізовано основні результати дослідження особливостей взаємозв’язку стратегій психологічного захисту та самоактуалізаційних процесів у здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз проблеми дозволив ...
  • Ситнік, С. (Наука і освіта, 2023)
    У статті представлено результати вивчення емоційних детермінант, які зумовлюють особисті вподобання щодо певного способу подолання конфліктних ситуацій. Йдеться про такі емоційні особливості особистості, як емоційний ...
  • Sytnık, S.; Babıak, О.; Zharovska, О.; Kondratıeva, І.; Smokova, L.; Varnava, U. (BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2023)
    This article is based on a questionnai re of a relatively limited number of Ukrainian teachers practitioners. We proved that emotional intelligence (hereafter EI) in an educational institution can be sufficiently ...