Одеський Національний Морський Університет

Психологія бізнесу, PR та реклами - Методичні вказівки до практичних занять

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жилін, М.В.
dc.date.accessioned 2024-01-16T11:10:17Z
dc.date.available 2024-01-16T11:10:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жилін М.В. Психологія бізнесу, PR та реклами - Методичні вказівки до практичних занять. -ОНМУ- Одеса. - 2020.- 38 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2430
dc.description.abstract Методичні рекомендації відповідають програмі дисципліни «Психологія бізнесу, PR та реклами» і містять плани практичних занять, короткі теоретичні відомості, перелік питань для самостійного опрацювання, перелік питань для підготовки до модулів та заліку, перелік контрольних питань до заліку, глосарій, перелік рекомендовано літератури. Рекомендації призначені для студентів очної та заочної форми навчання, які вивчають дисципліну «Психологія бізнесу, PR та реклами». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеса: Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Реклама, піар, громадська думка, пропаганда, піар технології, комунікація. uk_UA
dc.title Психологія бізнесу, PR та реклами - Методичні вказівки до практичних занять uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис