Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пальченко, А.А. | |
dc.contributor.author | Піщанська, Е.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T12:36:06Z | |
dc.date.available | 2022-11-10T12:36:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пальченко А.А., Піщанська О.С. Правове регулювання міжнародних чартерних та лінійних морських перевезень. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, №3(76), 2021 ОНМУ, Одеса. C.64-71 Режим доступу [Електроний ресурс]: https://www.daemmt.odesa.ua/index.php/daemmt/article/view/377 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/245 | |
dc.description | стаття | uk_UA |
dc.description.abstract | Правове регулювання відносин, що виникають із здійснення міжнародних перевезень, має свою специфіку. Найважливіші умови визначені у міжнародних угодах – конвенціях, які є основним джерелом регулювання у цій сфері відносин. Угоди містять переважно уніфіковані матеріально-правові норми, необхідні для врегулювання колізій, що найчастіше виникають при регулюванні питань в сфері міжнародних перевезень. Слід зазначити, що міжнародні транспортні конвенції складаються й з колізійних норми, до яких звертаються у разі відсутності уніфікованих матеріально-правових норм. Як правило, колізійні норми відсилають до національного законодавства, а й інколи – і до норм міжнародних конвенцій. Норми конвенцій про міжнародні перевезення є імперативними щодо договорів перевезення, оформлених транспортним документом – коносаментом. Як правило, колізійні норми відсилають до національного законодавства, а й інколи – і до норм міжнародних конвенцій. Норми конвенцій про міжнародні перевезення є імперативними щодо договорів перевезення, оформлених транспортним документом – коносаментом. Відносини у сфері морського судноплавства у багатьох випадках залишаються підпорядкованими положенням внутрішнього морського права, які повинні визначатись за допомогою колізійних норм. Однак, оскільки загальновизнаних колізійних норм, що встановлені міжнародними договорами, знов таки небагато, всі відповідні питання вирішуються на рівні національної судової практики, а вона також є різною. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ОНМУ | uk_UA |
dc.subject | конвеція, коносамент, чартер, морські перевезення, морський порт. | uk_UA |
dc.title | Правове регулювання міжнародних чартерних та лінійних морських перевезень | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |