DSpace Repository

Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Кернас, А.В.
dc.date.accessioned 2024-01-23T09:02:42Z
dc.date.available 2024-01-23T09:02:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кернас А.В. Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів, Професорсько- викладацька науково-технічна конференція ОНМУ 30 вересня 2022. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2549
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract Сучасна вища освіта в Україні має орієнтуватися на розвиток творчого потенціалу студентів засобами навчального- методичного матеріалу. Ми маємо розглядати процес розвитку творчого потенціалу студентів як високоякісні перетворення системи індивідуальних властивостей особистості сприятливих до саморозвитку та самореалізації студентів. У звя’зку з цим у вищих навчальних закладах вирішуються завдання орієнтації мотиваційної сфери та створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів. В концептуальному погляді на цю проблему А. Мослоу говорить про дві стадії творчості- про первинну та вторинну. Характерними проявами первинної стадії є імпровізація та натхнення. На цій стадії людиною рухає інтенсивна емоція інтерес –збудження. Друга стадія, це розробка або розвиток вихідного натхнення ідей, що осяяли людину в момент сильного емоційного збудження. Вона вимагає від людини самодисципліни, та важкої наполегливої праці. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ОНМУ uk_UA
dc.subject Інтерес, креативність, потенціал, творчі можливості, навички uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу студентів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account