Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаревич, С.М. | |
dc.contributor.author | Діколь-Кобріна, О.А. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T08:58:26Z | |
dc.date.available | 2024-01-29T08:58:26Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бондаревич С.М., Діколь-Кобріна О.А. Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку). / Журнал «Наукові інновації та передові технології». Випуск № 14(28), 2023. С.1156-1170. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2625 | |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз наукових джерел, який показує, що дитині, яка вперше поступила до школи, належить адаптуватися до нових умов. Молодший шкільний вік традиційно вважається одним з найскладніших для школяра и може провокувати агресивні форми поведінки. Діти дізнаються про агресію із сім'ї, зі спілкування з однолітками, і навіть із засобів масової інформації. Це диктує їхню агресивну поведінку, яку потрібно кваліфіковано компенсувати засобами арт-терапії | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Журнал «Наукові інновації та передові технології» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск № 14(28); | |
dc.subject | молодший шкільний вік; арт-терапія; агресія; графічна методика; корекція поведінки | uk_UA |
dc.title | Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |