dc.contributor.author |
Бондаревич, С.М. |
|
dc.contributor.author |
Діколь-Кобріна, О.А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-29T08:58:26Z |
|
dc.date.available |
2024-01-29T08:58:26Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бондаревич С.М., Діколь-Кобріна О.А. Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку). / Журнал «Наукові інновації та передові технології». Випуск № 14(28), 2023. С.1156-1170. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2625 |
|
dc.description.abstract |
У статті проведено аналіз наукових джерел, який показує, що дитині, яка вперше поступила до школи, належить адаптуватися до нових умов. Молодший шкільний вік традиційно вважається одним з найскладніших для школяра и може провокувати агресивні форми поведінки. Діти дізнаються про агресію із сім'ї, зі спілкування з однолітками, і навіть із засобів масової інформації. Це диктує їхню агресивну поведінку, яку потрібно кваліфіковано компенсувати засобами арт-терапії |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Журнал «Наукові інновації та передові технології» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Випуск № 14(28); |
|
dc.subject |
молодший шкільний вік; арт-терапія; агресія; графічна методика; корекція поведінки |
uk_UA |
dc.title |
Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |