DSpace Repository

Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку)

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаревич, С.М.
dc.contributor.author Діколь-Кобріна, О.А.
dc.date.accessioned 2024-01-29T08:58:26Z
dc.date.available 2024-01-29T08:58:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондаревич С.М., Діколь-Кобріна О.А. Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку). / Журнал «Наукові інновації та передові технології». Випуск № 14(28), 2023. С.1156-1170. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2625
dc.description.abstract У статті проведено аналіз наукових джерел, який показує, що дитині, яка вперше поступила до школи, належить адаптуватися до нових умов. Молодший шкільний вік традиційно вважається одним з найскладніших для школяра и може провокувати агресивні форми поведінки. Діти дізнаються про агресію із сім'ї, зі спілкування з однолітками, і навіть із засобів масової інформації. Це диктує їхню агресивну поведінку, яку потрібно кваліфіковано компенсувати засобами арт-терапії uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Журнал «Наукові інновації та передові технології» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Випуск № 14(28);
dc.subject молодший шкільний вік; арт-терапія; агресія; графічна методика; корекція поведінки uk_UA
dc.title Застосування арт-терапевтичних методів при корекції агресивної поведінки (на прикладі дітей молодшого шкільного віку) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account