DSpace Repository

Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic

Show simple item record

dc.contributor.author Popovych, Ihor
dc.contributor.author Kokorina, Yuliia
dc.date.accessioned 2024-01-30T10:57:03Z
dc.date.available 2024-01-30T10:57:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Popovych, Ihor, Kokorina, Yuliia Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic // Revista Romaneasca pentru Educate Multidimensionala. 2022. Vоl. 14, № 1. Pp. 32-51. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2662
dc.description.abstract Метою статті є дослідження факторів психічних станів тривожності учнів початкових класів під час прогресування пандемії COVID-19. Теоретично обґрунтовано психологічні фактори шкільної тривожності та страхів. Виділено методологічні вихідні положення емпіричного дослідження. Враховано поєднання психологічних і фізіологічних семантичних параметрів явища. Узагальнено, що отримані емпіричні результати та теоретичні обґрунтування сприятимуть: реалізації розв’язання освітніх проблем у молодшому шкільному віці; впровадження отриманих результатів у профілактичну та корекційно-розвивальну роботу; зменшить тривожність та вплине на формування адекватної поведінки четвертокласників загальноосвітніх навчальних закладів uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Revista Romaneasca pentru Educate Multidimensionala uk_UA
dc.subject Pupil, anxiety, adaptation, fears, suicide, school spaciousness uk_UA
dc.title Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account