dc.contributor.author |
Popovych, Ihor |
|
dc.contributor.author |
Kokorina, Yuliia |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-30T10:57:03Z |
|
dc.date.available |
2024-01-30T10:57:03Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Popovych, Ihor, Kokorina, Yuliia Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic // Revista Romaneasca pentru Educate Multidimensionala. 2022. Vоl. 14, № 1. Pp. 32-51. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2662 |
|
dc.description.abstract |
Метою статті є дослідження факторів психічних станів тривожності учнів початкових класів під час прогресування пандемії COVID-19. Теоретично обґрунтовано психологічні фактори шкільної тривожності та страхів. Виділено методологічні вихідні положення емпіричного дослідження. Враховано поєднання психологічних і фізіологічних семантичних параметрів явища. Узагальнено, що отримані емпіричні результати та теоретичні обґрунтування сприятимуть: реалізації розв’язання освітніх проблем у молодшому шкільному віці; впровадження отриманих результатів у профілактичну та корекційно-розвивальну роботу; зменшить тривожність та вплине на формування адекватної поведінки четвертокласників загальноосвітніх навчальних закладів |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Revista Romaneasca pentru Educate Multidimensionala |
uk_UA |
dc.subject |
Pupil, anxiety, adaptation, fears, suicide, school spaciousness |
uk_UA |
dc.title |
Research of the mental states of anxiety of fourth-graders in secondary schools during the progression of the COVID-19 pandemic |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |