DSpace Repository

Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Зарембо, Н.О.
dc.contributor.author Малиш, В.Є.
dc.date.accessioned 2024-02-01T13:25:58Z
dc.date.available 2024-02-01T13:25:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Зарембо Н.О., Малиш В.Є. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України // Психологія обдарованості, 2019, т. VI, вип. 15 – С. 170-180 uk_UA
dc.identifier.other УДК 159.922:376:37.08
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2713
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню змісту і специфіки труднощів педагогів, що виникають в процесі інклюзивної практики. Представлені результати дослідження рівня інклюзивної готовності, емоційної саморегуляції та професійного (емоційного) вигорання педагогів в залежності від наявності та змісту цих труднощів. Встановлено, що ступінь вираженості емоційної саморегуляції взаємопов'язана з рівнем професійного (емоційного) вигорання та інклюзивної готовності педагогів. Розкрито комплекс умінь, що складають здатність емоційної саморегуляції, який може бути застосований в психолого-педагогічному супроводі педагогів, які працюють в сфері інклюзивної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України uk_UA
dc.subject інклюзивна готовність, специфічні труднощі, що виникають в інклюзивній практиці, емоційна саморегуляція, професійне (емоційне) вигорання педагогів uk_UA
dc.title Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account