dc.contributor.author |
Зарембо, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Малиш, В.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-01T13:25:58Z |
|
dc.date.available |
2024-02-01T13:25:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Зарембо Н.О., Малиш В.Є. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України // Психологія обдарованості, 2019, т. VI, вип. 15 – С. 170-180 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 159.922:376:37.08 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2713 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню змісту і специфіки труднощів педагогів, що виникають в процесі інклюзивної практики. Представлені
результати дослідження рівня інклюзивної готовності, емоційної саморегуляції та професійного (емоційного) вигорання педагогів в залежності від наявності та змісту цих труднощів. Встановлено, що ступінь вираженості емоційної саморегуляції взаємопов'язана з рівнем професійного (емоційного) вигорання та інклюзивної готовності педагогів. Розкрито комплекс умінь, що складають здатність емоційної саморегуляції, який може бути застосований в психолого-педагогічному супроводі педагогів, які працюють в сфері інклюзивної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна готовність, специфічні труднощі, що виникають в інклюзивній практиці, емоційна саморегуляція, професійне (емоційне) вигорання педагогів |
uk_UA |
dc.title |
Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |