Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зарембо, Н.О. | |
dc.contributor.author | Малиш, В.Є. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-01T13:25:58Z | |
dc.date.available | 2024-02-01T13:25:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Зарембо Н.О., Малиш В.Є. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України // Психологія обдарованості, 2019, т. VI, вип. 15 – С. 170-180 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 159.922:376:37.08 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2713 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню змісту і специфіки труднощів педагогів, що виникають в процесі інклюзивної практики. Представлені результати дослідження рівня інклюзивної готовності, емоційної саморегуляції та професійного (емоційного) вигорання педагогів в залежності від наявності та змісту цих труднощів. Встановлено, що ступінь вираженості емоційної саморегуляції взаємопов'язана з рівнем професійного (емоційного) вигорання та інклюзивної готовності педагогів. Розкрито комплекс умінь, що складають здатність емоційної саморегуляції, який може бути застосований в психолого-педагогічному супроводі педагогів, які працюють в сфері інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна готовність, специфічні труднощі, що виникають в інклюзивній практиці, емоційна саморегуляція, професійне (емоційне) вигорання педагогів | uk_UA |
dc.title | Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |