dc.contributor.author |
Арнаут, Г.І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-02T10:20:21Z |
|
dc.date.available |
2024-02-02T10:20:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Арнаут Г.І. Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. - 47 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2743 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізована у кваліфікаційній роботі інформація свідчить про те, що існує великий взаємозв’язок між самооцінкою підлітка та його інтелектуального розвитку. Оскільки формування особистості в підлітковому віці має свої певні специфічні ознаки, що, у першу чергу, зумовлені віковими характеристиками даного періоду, то пріоритетного значення набуває необхідність вивчення впливу самооцінки на моделі поведінки підлітків.
Розглянуті розділи:
Теоретичні засади дослідження проблеми розвитку самооцінки підлітків із порушенням інтелектуального розвитку
Емпіричне дослідження впливу засобів на розвиток самооцінки підлітків із порушенням інтелектуального розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
самооцінка, інтелектуальний розвиток, підлітки |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |