DSpace Repository

Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Арнаут, Г.І.
dc.date.accessioned 2024-02-02T10:20:21Z
dc.date.available 2024-02-02T10:20:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Арнаут Г.І. Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. - 47 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2743
dc.description.abstract Проаналізована у кваліфікаційній роботі інформація свідчить про те, що існує великий взаємозв’язок між самооцінкою підлітка та його інтелектуального розвитку. Оскільки формування особистості в підлітковому віці має свої певні специфічні ознаки, що, у першу чергу, зумовлені віковими характеристиками даного періоду, то пріоритетного значення набуває необхідність вивчення впливу самооцінки на моделі поведінки підлітків. Розглянуті розділи: Теоретичні засади дослідження проблеми розвитку самооцінки підлітків із порушенням інтелектуального розвитку Емпіричне дослідження впливу засобів на розвиток самооцінки підлітків із порушенням інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject самооцінка, інтелектуальний розвиток, підлітки uk_UA
dc.title Особливості формування самооцінки у підлітків із порушенням інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account