dc.contributor.author |
Болгарова, Х.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-02T11:49:38Z |
|
dc.date.available |
2024-02-02T11:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Болгарова Х.Ю. Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа». Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2753 |
|
dc.description.abstract |
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що в умовах численних соціально-політичних перетворень в Україні особливої актуальності набуває питання особистісного становлення й майбутнього розвитку громадянина. Така переорієнтація обумовила зміну парадигми навчально-виховного процесу сучасної школи і в сьогоденні відбувається це у вигляді змін початкової навчальної системи до системи «Нова Українська Школа». У цих умовах зростає необхідність глибокого знання внутрішнього потенціалу учня, його вікових особливостей розвитку.
Розглянуті розділи:
Сутність поняття тривожності молодших школярів та теоретико-методологічний аналіз проблеми.
Емпіричне дослідження особистісної шкільної тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах навчання за учбовою програмою «Нова Українська Школа» (НУШ). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Нова Українська Школа, тривожність, тривога, шкільний вік, НУШ |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа» |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |