DSpace Repository

Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа»

Show simple item record

dc.contributor.author Болгарова, Х.Ю.
dc.date.accessioned 2024-02-02T11:49:38Z
dc.date.available 2024-02-02T11:49:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Болгарова Х.Ю. Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа». Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2753
dc.description.abstract проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що в умовах численних соціально-політичних перетворень в Україні особливої актуальності набуває питання особистісного становлення й майбутнього розвитку громадянина. Така переорієнтація обумовила зміну парадигми навчально-виховного процесу сучасної школи і в сьогоденні відбувається це у вигляді змін початкової навчальної системи до системи «Нова Українська Школа». У цих умовах зростає необхідність глибокого знання внутрішнього потенціалу учня, його вікових особливостей розвитку. Розглянуті розділи: Сутність поняття тривожності молодших школярів та теоретико-методологічний аналіз проблеми. Емпіричне дослідження особистісної шкільної тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах навчання за учбовою програмою «Нова Українська Школа» (НУШ). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Нова Українська Школа, тривожність, тривога, шкільний вік, НУШ uk_UA
dc.title Проблеми вивчення тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах освітньої програми «Нова Українська Школа» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account