dc.contributor.author |
Даніч, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-02T14:07:55Z |
|
dc.date.available |
2024-02-02T14:07:55Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Даніч Д. Проблема вивчення агресивності у дітей молодшого шкільного віку. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2769 |
|
dc.description.abstract |
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що молодший шкільний вік традиційно вважається одним з найскладніших для школяра и може провокувати агресивні форми поведінки. Агресивна поведінка являє собою явище, яке відіграє особливу роль в психічному житті людей, їхньому розвитку, самореалізації, відносинах з іншими людьми, нарешті, в житті суспільства в цілому.
Розглянуті розділи:
Психологічні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів. Емпіричне дослідження проблеми агресивності молодших школярів |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
проблема агресивності, молодші школярі, агресивна поведінка |
uk_UA |
dc.title |
Проблема вивчення агресивності у дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |