DSpace Repository

Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаревич, С. М.
dc.date.accessioned 2024-02-06T11:07:05Z
dc.date.available 2024-02-06T11:07:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондаревич С. М. Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності. /Proceedings of the scientific and pedagogical internship (November 6 – December 17, 2023. Riga, the Republic of Latvia). Riga, Latvia, 2023. 192 p. Р.112-116 uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2796
dc.description.abstract Українці в умовах війни набагато швидше вигорають і морально виснажуються. Здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Емоційне вигорання – це стан фізичного, психічного, емоційного та мотиваційного виснаження, викликаний накопиченням стресу, тривоги, кризою цінностей, високих вимог до самого себе. У сьогоденні дослідження емоційного вигорання фацівців у педагогічній діяльності визначається потребою науки та практики у дослідженні індивідуально-психологічних чинників та особливостей травмуючої дії емоційного вигорання на психіку людини uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Proceedings of the scientific and pedagogical internship uk_UA
dc.subject Емоційне вигорання; здобувачі освіти та викладачі університету; індивідуально-психологічні чинники uk_UA
dc.title Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account