dc.contributor.author |
Бондаревич, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T11:07:05Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T11:07:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бондаревич С. М. Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності. /Proceedings of the scientific and pedagogical internship (November 6 – December 17, 2023. Riga, the Republic of Latvia). Riga, Latvia, 2023. 192 p. Р.112-116 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2796 |
|
dc.description.abstract |
Українці в умовах війни набагато швидше вигорають і морально виснажуються. Здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Емоційне вигорання – це стан фізичного, психічного, емоційного та мотиваційного виснаження, викликаний накопиченням стресу, тривоги, кризою цінностей, високих вимог до самого себе. У сьогоденні дослідження емоційного вигорання фацівців у педагогічній діяльності визначається потребою науки та практики у дослідженні індивідуально-психологічних чинників та особливостей травмуючої дії емоційного вигорання на психіку людини |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Proceedings of the scientific and pedagogical internship |
uk_UA |
dc.subject |
Емоційне вигорання; здобувачі освіти та викладачі університету; індивідуально-психологічні чинники |
uk_UA |
dc.title |
Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |