Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаревич, С. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T11:07:05Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T11:07:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бондаревич С. М. Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності. /Proceedings of the scientific and pedagogical internship (November 6 – December 17, 2023. Riga, the Republic of Latvia). Riga, Latvia, 2023. 192 p. Р.112-116 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2796 | |
dc.description.abstract | Українці в умовах війни набагато швидше вигорають і морально виснажуються. Здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Емоційне вигорання – це стан фізичного, психічного, емоційного та мотиваційного виснаження, викликаний накопиченням стресу, тривоги, кризою цінностей, високих вимог до самого себе. У сьогоденні дослідження емоційного вигорання фацівців у педагогічній діяльності визначається потребою науки та практики у дослідженні індивідуально-психологічних чинників та особливостей травмуючої дії емоційного вигорання на психіку людини | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Proceedings of the scientific and pedagogical internship | uk_UA |
dc.subject | Емоційне вигорання; здобувачі освіти та викладачі університету; індивідуально-психологічні чинники | uk_UA |
dc.title | Вплив психологічних особливостей рівня емоційного вигорання педагогів на рівень їх працездатності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |