DSpace Repository

Вплив реклами на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі

Show simple item record

dc.contributor.author Нагорна, Н.С.
dc.date.accessioned 2024-02-06T12:40:29Z
dc.date.available 2024-02-06T12:40:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Нагорна Н.С. Вплив реклами на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 65 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2809
dc.description.abstract проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що психологія реклами є однією з найактуальніших галузей психологічних знань, особливо в контексті її впливу на особистість майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі, так як реклама може сильно впливати на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі, включаючи їх мотивацію, цінності та поведінку. Існує багато досліджень, які присвячені впливу реклами на психологію людини, проте питання що пов'язані з її впливом саме на майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі, залишаються недостатньо вивченими. Розглянуті розділи: Теоретичні засади вивчення психологічних особливостей впливу реклами на формування особистості. Характеристика методів дослідження. Експериментальне дослідження впливу соціальної реклами на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject реклама, спеціалісти морегосподарської галузі, особистість uk_UA
dc.title Вплив реклами на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account