DSpace Repository

Труднощі психічного розвитку обдарованих дітей на рубежі дошкільного і молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Халлі, О.П.
dc.date.accessioned 2024-02-07T08:42:49Z
dc.date.available 2024-02-07T08:42:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Халлі О.П. Труднощі психічного розвитку обдарованих дітей на рубежі дошкільного і молодшого шкільного віку. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2821
dc.description.abstract проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що щоб визначити обдарованість дитини, частіше використовують стандартизовані показники інтелекту, надаючи перевагу тим, які можуть визначити рівень мовного та когнітивного розвитку дитини (шкала інтелекту Стенфорд-Біне; шкала інтелекту Векслера для дітей дошкільного віку) та молодша школа-дітей; тест Слоссена для дорослих, який вимірює інтелект у дітей; ілюстровані тексти про інтелект та тривожність тощо. Розглянуті розділи: Теоретичний аналіз природи обдарованості психосоціальні аспекти обдарованості та її види. Теоретичні обґрунтування особливого стану особистості uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject обдарованість, особистість, виховання, екстремальні умови, діти старшого дошкільного віку, тривожність uk_UA
dc.title Труднощі психічного розвитку обдарованих дітей на рубежі дошкільного і молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account