dc.contributor.author |
Халлі, О.П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-07T08:42:49Z |
|
dc.date.available |
2024-02-07T08:42:49Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Халлі О.П. Труднощі психічного розвитку обдарованих дітей на рубежі дошкільного і молодшого шкільного віку. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2821 |
|
dc.description.abstract |
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що щоб визначити обдарованість дитини, частіше використовують стандартизовані показники інтелекту, надаючи перевагу тим, які можуть визначити рівень мовного та когнітивного розвитку дитини (шкала інтелекту Стенфорд-Біне; шкала інтелекту Векслера для дітей дошкільного віку) та молодша школа-дітей; тест Слоссена для дорослих, який вимірює інтелект у дітей; ілюстровані тексти про інтелект та тривожність тощо.
Розглянуті розділи:
Теоретичний аналіз природи обдарованості психосоціальні аспекти обдарованості та її види.
Теоретичні обґрунтування особливого стану особистості |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
обдарованість, особистість, виховання, екстремальні умови, діти старшого дошкільного віку, тривожність |
uk_UA |
dc.title |
Труднощі психічного розвитку обдарованих дітей на рубежі дошкільного і молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |