dc.contributor.author |
Зарічна, Г.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-08T09:57:24Z |
|
dc.date.available |
2024-02-08T09:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Зарічна Г.Р. Вплив проявів емоційного вигоряння на рівень працездатності педагогів в умовах військового часу. Випускна кваліфікаційна робота магістра. - ОНМУ, Одеса – 2023 р. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2884 |
|
dc.description.abstract |
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що здобувачі освіти та викладачі університету змушені адаптуватися до нових умов життя, визнавати, що режим очікування затягнувся і варто думати про те, як жити далі. Емоційне вигорання — це стан фізичного, психічного, емоційного та мотиваційного виснаження, який викликаний накопиченням стресу, тривоги, кризою цінностей, високих вимог до самого себе. Він виявляється як в формі фізичної втоми, так і, в почутті психологічної та емоційної виснаженості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Емоційне вигорання, педагогічні працівники, педагог, працездатність. |
uk_UA |
dc.title |
Вплив проявів емоційного вигоряння на рівень працездатності педагогів в умовах військового часу. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |