dc.contributor.author |
Кібік, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Белоус, К.В. |
|
dc.contributor.author |
Котлубай, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-13T11:32:54Z |
|
dc.date.available |
2024-02-13T11:32:54Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Навчальний посібник О.М. Кібік, К.В. Белоус, В.О. Котлубай. Теорія бізнесу. Навч.посіб. – 2-ге вид., випр. і доп. – Одеса: КУПРІЄНКО СВ, 2018. – 225с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2972 |
|
dc.description.abstract |
Висвітлено основи функціонування ринкової економіки, поняття, класифікацію, питання конкуренції та забезпечення конкурентоспроможності, закони функціонування бізнес-структур. Визначено зміст і значення маркетингу. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у виробництві, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та в різних сферах. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки кадрів управління.
Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що здобувають освіту з правової та економічних спеціальностей. Корисний також для аспірантів, спеціалістів у сфері економічної та юридичної практики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеса: КУПРІЄНКО СВ |
uk_UA |
dc.subject |
Ринкова економіка, попит, пропозиція, маркетинг, менеджмент, життєвий цикл, місія, цілі, інструменти управління, мотивація |
uk_UA |
dc.title |
Теорія бізнесу. Навч.посіб. – 2-ге вид., випр. і доп. |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |