dc.contributor.author |
Кернас, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Зайцева, А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-14T11:23:52Z |
|
dc.date.available |
2024-02-14T11:23:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кернас А.В., Зайцева А. Психологічні аспекти побутови довіри в ділових відносинах, III Intrernational Scientific and Practical Conference «THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH» 2023 C. 248-250. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3003 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі, де бізнес-середовище стає все більш конкурентним і
складним, побудова довіри є необхідною умовою для досягнення успіху. Окрім
цього, довіра в ділових відносинах має значення не лише для успішного
виконання проєктів, але й для підвищення задоволеності клієнтів та залучення
нових клієнтів до співпраці. Тому, дослідження психологічних аспектів побудови
довіри в ділових відносинах є актуальною та важливою задачею.
Лисенко Д. П. пише, що довіра – це соціально- психологічне відношення,
яке полягає в особливому ставленні суб’єкта до об’єкта довіри, що виникає в
результаті безпосередньої або опосередкованої взаємодії та відображає
внутрішню позицію суб’єкта, зумовлену
прогнозованою оцінкою результатів цієї взаємодії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Theoretical and practical aspects of modern scientific research |
uk_UA |
dc.subject |
Довіра, бізнес, взаємодія, ділові відносини, клієнт |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні аспекти побутови довіри в ділових відносинах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |