dc.contributor.author |
Кернас, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-19T07:51:03Z |
|
dc.date.available |
2024-02-19T07:51:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кернас А.В. Навчально-методичні рекомендації «Основний зміст лекцій з дисципліни» до навчальної дисципліни «Психологія бізнесу PR та реклами» для студентів усіх спеціальностей рівня бакалавр. Одеса: ННМГІ ОНМУ, 2023. 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3036 |
|
dc.description.abstract |
Навчально-методичні рекомендації «Основний зміст лекцій з дисципліни «Психологія бізнесу PR та реклами» орієнтовані на засвоєння здобувачами вищої освіти основних понять психології бізнесу PR та реклами. В курсі вивчаються основні питання, що пов’язані з вивченням теоретико-методологічних основ психології бізнесу PR та реклами; сутності, змісту і специфіки психології бізнесу PR та реклами та вивченням психологічної структури рекламної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ННМГІ ОНМУ |
uk_UA |
dc.subject |
психології бізнесу PR та реклами, психологічної структури рекламної діяльності. |
uk_UA |
dc.title |
Навчально-методичні рекомендації «Основний зміст лекцій з дисципліни» до навчальної дисципліни «Психологія бізнесу PR та реклами» |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |