Abstract:
У цій статті представлено дослідження потенційного використання GeoGebra, динамічного математичного програмного забезпечення, для навігаційних цілей. Хоча GeoGebra зазвичай не використовується у професійній навігаційній роботі, її можливості візуалізації та математичного моделювання відкривають можливості для освітніх і дослідницьких програм, пов'язаних з навігацією. У цьому дослідженні розглядається використання GeoGebra для викладання навігаційних концепцій, вивчення геометричних взаємозв'язків і створення інтерактивних симуляцій навігаційних сценаріїв. Дослідження починається з розробки та впровадження серії навчальних заходів, які використовують GeoGebra для поглиблення розуміння студентами основних принципів навігації. За допомогою інтерактивних карт, побудови координат і обчислення відстаней студенти отримують практичний навчальний досвід, який дозволяє їм засвоїти фундаментальні навігаційні концепції, такі як читання карт і просторове мислення. Крім того, дослідження вивчає потенціал GeoGebra у вивченні геометричних співвідношень, що мають відношення до навігації. Використовуючи геометричні інструменти програми, студенти аналізують кути висоти та азимути відносно орієнтирів або небесних тіл. Це забезпечує глибше розуміння тригонометричних методів навігації та платформу для візуалізації та маніпулювання ключовими елементами навігації. У дослідженні розглядається створення інтерактивних симуляцій з використанням GeoGebra для моделювання реальних навігаційних сценаріїв. Вводячи такі фактори, як швидкість вітру, течії або перешкоди, студенти отримують уявлення про динамічну природу навігаційних рішень. Ці симуляції сприяють розвитку критичного мислення та навичок прийняття рішень, допомагаючи студентам зрозуміти вплив різних факторів на планування маршруту та навігаційні стратегії. Хоча GeoGebra виявляється цінним додатковим інструментом у навчанні навігації, дослідження визнає її обмеження у вирішенні практичних навігаційних завдань. Воно підкреслює важливість спеціального навігаційного програмного та апаратного забезпечення для оперативних цілей для забезпечення точності, достовірності та безпеки в сценаріях навігації в реальному часі.
Загалом, ця стаття робить внесок в існуючу літературу, демонструючи потенціал GeoGebra як навчального посібника з навігації. Результати дослідження підкреслюють ефективність GeoGebra у покращенні розуміння студентами навігаційних концепцій, вивченні геометричних співвідношень та участі в інтерактивних симуляціях. Результати цього дослідження можуть бути корисними для викладачів, дослідників і практиків, зацікавлених в інтеграції технологій у навчання навігації, а також надають цінні рекомендації щодо включення GeoGebra в навчальні програми і практику викладання.