Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синицин, П.М. | |
dc.contributor.author | Панасюк, В. | |
dc.contributor.author | Бальцій, Ю | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:00:35Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:00:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | . Панасюк В., Бальцій Ю., Синицин П. Нормотворчість органів виконавчої влади: проблеми теорії та практики. Науковий вісник Ужгородського Національного Університету. 2023. № 80 (2). С. 354-359. URL: https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2024/01/80_part-2.pdf | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3121 | |
dc.description.abstract | У статті досліджується проблемні питання нормотворчості органів виконавчої влади, які на правлені на вдосконалення і забезпечення ефективності здійснення нормотворчої діяльності, яка є дієвою умовою успішного формування правової системи України з урахуванням державно-правової реформи, а також сучасного рівня її розвитку. При здійсненні державно-правової реформи, потреби нормотворення мають свою особливість, оскільки правове регулювання суспільних відносин неможливо уявити без нормативно-правових актів органів виконавчої влади. Внаслідок цього вбачається, що основним завданням в цій сфері є удосконалення, оптимізація форм здійснення ними нормотворчої діяльності та визначення ступеню правового впливу на суспільні відносини. В Україні проблемам підзаконного нормотворення до останнього часу не приділялося належної уваги. В окремих сферах вони висвітлювалися лише фрагментарно. Як наслідок, практика здійснення нормотворчої діяльності залишається неефективною, оскільки діяльність органів виконавчої влади значною мірою невпорядкована, а створення нової системи проходить вкрай повільно і суперечливо. Визначено, що нормотворчість є особливою діяльністю держави, в особі спеціально уповно важених на це владних суб’єктів, які спрямовані на нормативне закріплення суспільних потреб й інтересів та забезпечення належних умов для реалізації прав і свобод громадян та їх ефективного захисту, яка здійснюється шляхом створення системи внутрішньо узгоджених нормативно-право вих актів з метою підвищення ефективності регулювання суспільних відносин в Україні. Зазначено, що найбільш повно розкривають зміст і призначення нормотворчої діяльності орга нів виконавчої влади її основні принципи та особливі ознаки, які сприяють фактичному відобра женню соціальних закономірностей у правових приписах. Надані пропозиції щодо вдосконалення правового регулювання нормотворчої діяльності органів виконавчої влади. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Ужгородського Національного Університету. | uk_UA |
dc.subject | нормотворчість, нормотворча діяльність, принципи нормотворення, органи ви конавчої влади, принцип демократизму | uk_UA |
dc.title | Нормотворчість органів виконавчої влади: проблеми теорії та практики. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |